سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در حقیقت، کسی تو را دوست دارد که برایت چاپلوسی نکند و کسی تو را می ستاید که [ستایش خود را] به گوش تو نرساند . [امام علی علیه السلام]
کالا حراج

خرید اینترنتی ساعت ساده و شیک

خرید پستی ساعت مچی مدل Round

.

خرید ساعت مچی مردانه , خرید ساعت پسرانه , خرید اینترنتی ساعت شیک مردانه , خرید آنلاین ساعت مچی سواچ , خرید ساعت شیک مردانه , خرید ساعت شیک پسرانه , خرید ساعت زنانه شیک , خرید اینترنتی ساعت شیک با طراحی ساده , خرید ساعت مچی جدید , خرید ساعت Swatch مدل Round , خرید ساعت Swatch , خرید ساعت Round , خرید ساعت سواچ مدل راند , خرید ساعت سواچ , خرید ساعت سواچ مدل Round , خرید ساعت Swatch مدل راند ,

.

خیلی وقتا سادگی خود به تنهایی زیبایی خلق میکند. در طراحی ها و مدل های مختلف و به کار گرفته شده در انواع لوازم و … همیشه طراحی های ساده از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و به نسبت طرفدارهای بیشتری دارد. امروز ما ساعت مچی سواچ مدل Round را به شما عزیزان معرفی میکنیم که از لحاظ سادگی و ظرافت در نوع خود کم نظیر میباشد. این ساعت در دو رنگ بند مشکی و بند قهوه ای برای شما خانم ها و آقایون خوش سلیقه و خوش پوش گذاشته شده تا با پوشیدن آن بتوانید ظرافت را به دستان خود هدیه کنید. قیمت این ساعت بسیار مناسب بوده و کیفیت این ساعت بسیار مطلوب میباشد. این ساعت میتواند در نوع خود یکی از پرطرفدارارترین ساعت ها میباشد و ساعتی بسیار شیک و مربوط برای همه سنین چه خانمها و چ آقایون میباشد.

برای خرید این محصول میتوانید روی دکمه خرید پستی کلیک کرده و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در صورت خرید نقدی کلیه محصولات موجود دراین فروشگاه میتوانید از 10% تخفیف ویژه بهره مند شوید.

.

جهت مشاهده سایر ساعت های مچی پسرانه و دخترانه موجود رداین فروشگاه کلیک کنید.

www.kalaharraj.ir

.

اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست و جلب رضایت خاطر شما هدف نهایی ماست.

.

ساعت مچی سواچ مدل Round

 بند چرم فوق العاده با کیفیت و منعطف

مناسب برای خانومها و آقایان شیک پوش

در دو رنگ بند مشکی و قهوه ای

طراحی ساده و بسیار شیک

قیمت : 27000 تومان

خرید ارزان ساعت مچی زیبا

این ساعت با بند قهوه ای و مشکی ارائه شده است.

هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید رنگ مورد نظر را در سبد خرید ذکر کنید.

ساعت Swatch مدل Round یکی از جدیدترین و شیک ترین ساعت های عرضه شده کمپانی معتبر Swatch می باشد که دارای بند بسیار منعطف است. از دیگر ویژگی های این ساعت سبک بودن آن می باشد و برای افرادی که از ساعت های سبک استفاده می کنند بسیار مناسب است. این ساعت برای اولین بار در ایران با دو رنگ بند قهوه ای و مشکی و قیمتی استثنایی همراه با 1 سال گارانتی تعویض توسط فروشگاه میهن استور عرضه شده است. این ساعت زیبا و شکیل مناسب آقایان و خانوم های شیک پوش و مشکل پسند می باشد.

قیمت : 27000 تومان

خرید ساعت مچی دخترانه و پسرانه شیک

ویژگی های ساعت مچی سواچ  مدل Round :
– برند: Swatch
– طرح: Round
– جنسیت: مردانه و زنانه
– فرم صفحه: صفحه گرد عقربه ای
– رنگ بند: قهوه ای و مشکی
– میزان مقاومت در برابر آب: در حد شست و شوی دست
– یک سال گارانتی تعویض


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 27000 تومان

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 2:8 عصر     |     () نظر

خرید کفش مردانه شیک Gucci

خرید کفش مجلسی مردانه

.

خرید کفش مردانه , خرید کفش مجلسی , خرید اینترنتی کفش مجلسی , خرید پستی کفش ارزان , خرید آنلاین کفش مردانه زیبا  Gucci, خرید کفش Gucci , خرید کفش Gucci مدل Elegant , خرید کفش Elegant , کفش Elegant , کفش Gucci مدل Elegant , خرید اینترنتی کفش مردانه  Gucci مدل Elegant 

.

امروز میخواهیم کفش هایی بسیار زیبا و شیک و با قیمتی بسیار مناسب را به شما آقایون معرفی کنیم.همچنین برای شما خانوم هایی که میخواهید برای همسرتان هدیه ای مناسب و خوب و در عین حال باقیمتی بسیار مناسب بگیرید میتواند بسیار مناسب باشد. کفش مردانه مجلسی Gucci مدل Elegant یکی از شیکترین و محبوبترین مدل کفش در بین آقایون بوده و قابل ست شدن با هرنوع مدل و تریپ شخصیتی بوده و زیبایی و شیک بودن را در عین سادگی به تیپ و ظاهر شما میبخشد.همچنین این کفش بصورت دورتادور دور دوز بوده و این خود باعث شده که از کفی بسیار محکمی برخوردار بوده و عمر ودوام کفش را چندین برابر کند.

.

بری خرید این محصول کافی است روی دکمه خرید پستی کلیک کرده و محصول را سفارش دهید.

در صورت خرید نقدی محصول میتوانید از 10% تخفیف ویژه بهره مند شوید.

.

جهت مشاهده سایر کفش های اسپرت و مجلسی دیگر موجود دراین فروشگاه کلیک کنید.

www.kalaharraj.ir

.

کفش Gucci مدل Elegant

طراحی ساده و شیک همراه با لوگو گوچی

قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت

دارای کیفیت عالی و کفی دوخته شده بسیار مستحکم

ارائه شده در رنگ مشکی و سایزبندی 41 الی 44


قیمت : 35000 تومان

خرید پستی کفش مردانه مدل 2016

کفش Gucci مدل Elegant یک کفش با طراحی ساده اما بسیار شیک با جنس چرم مصنوعی می باشد. از ویژگی های این کفش کفی دوخته شده و مستحکم آن می باشد که عمر استفاده از کفش را قطعا بالا می برد. این کفش با رنگ مشکی و سایز بندی 41 الی 44 عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.


قیمت : 35000 تومان

خرید کفش مردانه ارزان قیمت

ویژگی های کفش کفش Gucci مدل Elegant:
– برند: Gucci
– مدل: Elegant
– کفی دوخته شده برای استحکام بیشتر
– رنگ: مشکی
– سایزبندی: 41 الی 44
– دارای کفی مستحکم


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت : 35000 تومان

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 1:29 عصر     |     () نظر

خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه ورساچه

خرید عینک آفتابی آنتی رفلکس 

 

 

خرید عینک آفتابی , خرید پستی عینک مردانه , خرید عینک  versace مدل ve4312 , خرید اینترنتی عینک شیک مردانه , خرید آنلاین عینک دودی , خرید عینک مردانه استاندارد , خرید عینک مردانه , خرید عینک آفتابی UV400 , خرید عینک دودی آنتی رفلکس , خرید عینک دودی مردانه جدید ,  خرید اینترنتی عینک مردانه versace مدل ve4312 ,

 

پزشکان و چشم پزشکان بعد از بررسی های فراوان در مورد اشعه ها و مضرات فراوان نور خورشید به این نتیجه رسیدند که برای جلوگیری از اثرات این اشعه ها بر روی اندام های بسیار حساس بدن همانند چشم ها میبایستی از عینک استفاده کرد.در این راستا بسیاری از کمپانی های معروف در دنیا که در زمینه ساخت عینک فعالیت داشتند به تولید عینک های منعکس کننده نور آفتاب و محافظت کننده چشم در برابر اشعه های مضر آفتاب پرداختند. با پیشرفت در تکنولوژی عینک های آفتابی نیز روز به روز بر کیفیت آنها افزوده شد و امروزه انواعی از عینک های آفتابی آنتی رفلکس  ودارای UV400 تولید شده که برای آنها نیز استاندارد هایی در سطح جهان در نظر گرفته شده است. یکی از این عینکهای استاندارد که توسط کمپانی بسیار معروف ورساچه تولید شده است عینک آفتابی مردانه  versace مدل ve4312 میباشد که از لحاظ استاندارد بودن در حد بسیار مطلوب و خوبی بوده و همچنین از لحاظ ظرافت و شکیل بودن جزئ یکی از پرطرفدارترین و شیک ترین عینک های روز دنیا به شمار می آید که ظرافت را به ظاهر و صورت شما هدیه میکند.

برای خریداری این محصول میتوانید روی دکمه خریدپستی کلیک کرده و محصول را سفارش دهید.

در صورت خرید نقدی محصول میتوانید از 10% تخفیف ویژه برخوردار شوید. 

.

جهت مشاهده و دیدن کردن از سایر عینک های مردانه و زنانه دیگر موجود در این فروشگاه کلیک کنید.

 www.kalaharraj.ir

.

اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست و جلب رضایت خاطر شما هدف نهایی ماست…

.

عینک مردانه versace مدل ve4312

قیمت : 25000 تومان

خرید پستی عینک دودی شیک ورساچه

 

ویژگی های کلی عینک مردانه versace مدل ve4312 :

 

جنس دسته:پلاستیک منعطف(استات)

  • جنس فریم:پلاستیک فشرده(استات)
  • رنگ دسته:مشکی و طلایی
  • رنگ فریم:مشکی
  • جنس عدسی:پلاستیکی(فتوکرومیک)
  • دارای UV 400
  • ضد خش با رنگ ثابت
  • دارای تکنولوژی آنتی رفلکس

عینک مردانه versace مدل ve4312

عینک مردانه versace مدل ve4312

قیمت : 25000 تومان

معرفی کلی محصول:

عینک مردانه versace مدل ve4312

ورساچه، (به ایتالیایی: Versace) شرکت پوشاک و خانه مد ایتالیایی است، که در سال 1978 توسط جیانی ورساچه تاسیس شد.

اولین بوتیک ورساچه در سال 2000 در شهر رجیو کالابریا راه‌اندازی گردید. امروزه برند ورساچه یکی از بزرگترین خانه‌های مد در جهان به‌شمار می‌آید…
نخستین فعالیت‌های ورساچه در دنیای مد چندان اثر و بازتاب جهانی نداشت، اما این شرایط زمانی که ورساچه با “ریچارد اودون”، عکاس مشهور آمریکایی، ملاقات کرد، تغییر کرد. این ملاقات مسیر معرفی مجموعه‌های متمایز ورساچه روی جلد مجلات مطرح مد جهان را هموار کرد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد و سبک خلاقانه و غنی ورساچه به تدریج جایگاه ویژه‌ای در میان دوستداران دنیای مد یافت.
این روز ها نیز طرفداران سبک ورساچه زیاد شدند، و بوتیک‌های دیگر به این نام در کشورهای مختلف شروع به کار کردند و همینطور این شرکت کار خود را گسترش داد تا به تولید پوشیدنی های بیشتری دست یابد.

عینک مردانه VERSACE مدل ve4312 یکی از زیباترین و شیک ترین عینک هایی می باشد که توسط این شرکت تولید شده است.طراحی این عینک منحصر به فرد است و لوگوی ورساچه با ظرافت خاصی بر روی طرفین قاب عینک خود نمایی میکند.این عینک در  رنگ مشکی برای متفاوت پوشان عرصه ی مد و زیبایی طراحی و عرضه شده است.

عینک مردانه versace مدل ve4312

خرید عینک آفتابی مردانه مدل 2017

عینک مردانه versace مدل ve4312

 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت : 25000 تومان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 1:25 عصر     |     () نظر

خرید ژل لاغری و کاهش حجم اوریجینال

خرید اینترنتی ژل لاغری Macas slimming

.

خرید اینترنتی ژل لاغری , خرید پستی ژل کاهش حجم , خرید پستی ژل لاغری macas slimming , خرید ژل لاغر کننده ماکاس اسلیمینگ اوریجینال , خرید ژل لاغر کننده اصل , خرید ژل چربی سوز , خرید پستی کاهش حجم ماکاس اسلیمینگ ,

.

یکی از بزرگترین معضلات خانوم ها و آقایون امروزی چربی های اضافی و اضافه وزن و شل و نافرم شدن اندام ها مخصوصا در قسمت شکم میشود. این اضافه وزن ها یا ناشی از تغذیه نامناسب و یا عدم تحرک و یا ارث میباشد که در هر صورت باعث ایجاد انواع مریضی ها و جلوگیری از تحرک افراد میشود.

در این راستا پزشکان و افراد متخصص برای رفع و حل این مشکل راه حل هایی را اندیشیده اند. یکی از راه حل های موجود استفاده از قرص های لاغری میباشد که متاسفانه یک سری افراد سودجو بدلیل تقلب کردن درآنها باعث شده اند که اکثر قرص های موجود دربازار کاملا تقلبی بوده و استفاده کردن از آنها نه تنها باعث کاهش وزن و سوزاندن چربی های اضافی نمیشوند بلکه بعضی وقتها نتیجه عکس را هم بدنبال داشته و عوارض جبران ناپذیری را به دنبال خواهند داشت.

امروز ما ژل لاغرکننده و کاهش حجم macas sliming را به شما عزیزان معرفی میکنیم. این ژل لاغری دارای تاثیر سریع و فوری در امر سوزاندن چربی ها بوده و همچنین دارای تاییدیه وزارت بهداشت و کاملا بدون هیچ گونه عواض جانبی خاصی میباشد و در کمتر از 15 روز کاملا تاثیرات آن را خواهید دید.

.

جهت خرید این محصول کافی است رو ی دکمه خرید پستی کلیک کرده و با تعیین کردن نوع پست آن را سفارش دهید.

اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست و جلب رضایت خاطر شما هدف نهایی ماست…

www.kalaharra.ir

امروزه همه افرادی که دارای مشکل چاقی و اضافه وزن هستند راه های بسیاری را برای لاغرشدن و کاهش حجم امتحان می کنند.از ورزش های سنگین گرفته تا رژیم های سخت غذائی و … ولی آیا همه این راه ها به نتیجه مطلوب خواهند رسید؟راه دیگری نیز برای لاغر شدن نیز وجود دارد که امروزه داروهای زیادی در بازار برای کاهش وزن وجود دارد اما مشکلی که اینجا وجود دارد همه این داروها اصلی نیستند و گاه یا نتیجه عکس نشان می دهند ویا عوارضی به همراه دارند.

تاثیر سریع و فوری

مشاهده کاهش وزن تنها در استفاده 10 الی 15 روزه

مناسب برای تمامی سنین

کاملا بدون عوارض

دارای تایدیه وزارت بهداشت

%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-macas-sliming

خرید ژل لاغری macas slimming اوریجینال

اما اکنون بهترین شیوه لاغری را به شما نشان می دهیم که امتحان شده است و افراد زیادی از این راه به تناسب اندام رسیده اند.برای لاغر شدن و تناسب اندام ژل لاغری ماکاس اسلیمینگ را معرفی می کنیم.اما حقیقت این است که هیچ داروئی به تنهای نمی تواند آن اثری را که انتظار دارید و در تبلیغات برای کاهش وزن مشاهده می کنید را ببینید.در حقیقت ژل لاغری ماکاس یک مکمل برای لاغری درکنار ورزش می باشد.ژل لاغری ماکاس دراوئی فوق العاده برای لاغر شدن البته در کنار ورزش مداوم می باشد.گاها پیش می آید که با انجام ورزش های سنگین پس از مدت ها هیچ اثری از کاهش وزن نمی بینید.اما با استفاده کردن از ژل ماکاس طی 15 روز به وضوح کاهش وزن را مشاهده می کنید.تاثیر ژل ماکاست صد در صدی بوده وبه شیوه کار آن به این صورت است که ژل لاغری MACAS Sliming با نفوذ به لایه های چربی زیر پوست بلافاصله شروع به شکسته شدن چربیها می کند و شما سوزش خفیفی را در موضعی که آن را استفاده کرده اید حس میکنید.

%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af
در صورت استفاده صحیح و پیروی درست از توضیحات ذکر شده در کاتالوگ دستور مصرف ماکاس بعد از گذشت 10 الی 15 روز تاثیر ماکاس به اوج خود میرسد و باعث ایجاده انگیزه و اشتیاق بیشتری برای لاغر شدن در فرد میشود

%da%98%d9%84-%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-%d9%88%d8%b2%d9%86-%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%a7%d8%b3

ژل موضعی ماکاس اسلیمینگ از عصاره زنجبیل ، عصاره کیوی ،کافئین ،ویتامین E ،ال-کانتین (که باعث بالا رفتن سوخت و ساز بافت بدن میشود) ،پارافین مایع ،ستیل الکل ،گلیسیرین ،پروپیلن ،پروپیلن گلیکول ،گلیسیرین مونواستتارات ،بوراکس ،تری اتانول آمین و آب میباشد که به گونه ای ترکیب شده اند که تاثیر سریع و موضعی آن حتی در اولین بار استفاده برای شما قابلمشاهده می باشد.

%da%98%d9%84-macas-sliming 

         خرید اینترنتی کاهش دهنده حجم با تاییدیه وزارت بهداشت%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c

اما چگونه به کارکرد و تاثیر این ژل و بدون عوارض بدنش اطمینان کنیم؟ این ژل لاغری طی آزمایشات و امتحانات فراوان تاثیر خود را نشان داده و افرادی که از این ژل لاغری استفاده کرده اند همگی رضایت خود را اعلام گرده اند و اینکه این دارو دارای مجوزهای ساخت وتولید از وزارت های بهداشت، سازمان غذا و داروی ایران و دارای نماد سیب سلامت می باشد.

از فواید و ویژگی های دیگر این ژل لاغری این است که موضعی می باشد و فرد،هر جایی از بدن را که بخواهد لاغر کند بر روی آن مکان مالش داده و کاهش وزن تنها در آن مکان مشاهده میشود.این ویژگی برای افرادی که نمی خواهند مثلا صورتشان لاغر شود و تنها میخواهند که چربی های ران،سینه ویا شکم را آب کنند بسیار کارآمد می باشد.

%da%98%d9%84-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4-%d8%ad%d8%ac%d9%85-%d9%85%d8%a7%da%a9%d8%a7%d8%b3

آموزش نحوه خرید

فروشگاه اینترنتی ما متعهد به جوابگویی قبل و بعد خرید به شما عزیزان و ایجاد بستری امن برای خرید اینترنتی توسط شما می باشد

شما عزیزان برای خرید محصول باید بر روی دکمه خرید کلیک کنید سپس به صفحه سبد خرید منتقل خواهید شد

در سبد خرید مشخصات پستی مورد نیاز را باید وارد کنید

شیوه خرید به دو صورت نقدی و پرداخت درب منزل می باشد که در صورت پرداخت نقدی می توانید از تخفیف برخوردار شوید

در صورت انتخاب پرداخت درب منزل نیز پس از دریافت محصول می توانید هزینه رو به مامور پست پرداخت نمایید

ارسال نیز به دو صورت سفارشی و پیشتاز صورت میگیرد

در شیوه پیشتاز محصول زودتر به دست شما می رسد اما هزینه آن اندکی بیشتر است

بعد از ثبت سفارش با شما تماس خواهیم گرفت

جهت سفارش محصول بر روی دکمه زیر کلیک کنید

اول محصول را درب منزل یا محل کار خود تحویل گرفته سپس هزینه آنرا پرداخت نمایید

در صورتی که در هنگام سفارش پرداخت کنید ما به شما تخفیف خواهیم داد

dokme-kharid
sfaresh-posti

 


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 1:19 عصر     |     () نظر

خرید اینترنتی کفش ورزشی دخترانه

خرید ارزان کفش ورزشی دخترانه

.

خرید کفش , خرید اینترنتی کفش , خرید کفش دخترانه , خرید کفش ورزشی , خرید کفش اسپرت , خرید کفش ورزشی دخترانه , خرید کفش اسپرت دخترانه , خرید کفش ارزان , خرید کفش دخترانه ورزشی Adidas , خرید کفش اسپرت Adidas مدل zf ,

.

همانطور که میدانید راز سلامتی بدن و تناسب اندامدر انجام حرکت های ورزشی میباشد. امروزه همه به نوعی به سلامتی بدن خود اهمیت میدهند. در سال های اخیر فرهنگ ورزش و نرمش های روزانه در  بین خانم ها جا افتاده و بسیاری از خانمهای چه مجرد چه متاهل روزانه به صورت حرفه ای و نیمه حرفه ای به انجام ورزش در رشته های مختلف میپردازند. در امجام حرکت های ورزشی چه ورزش های سنگین و چه نیمه سنگین و سبک باید از تجهیزات ورزشی مناسب استاندارد استفاده کرد تا از ایجاد صدمه برای هریک از اندام های بدن جلوگیری شود.یکی از تجهیزاتی که در هنگام انجام حرکت های ورزشی استفاده از آن از اهمیت بالایی برخوردار است کفش های ورزشی و استاندارد و مناسب میباشد. در انجام هر نوع ورزش و حرکات نرمشی باتوجه به توصیه های پزشکی و برای جلوگیری از صدمه وارد شدن از اولویت های اول به شمار می آید.امروز ما برای شما خانوم های ورزشکار کفش ورزشی دخترانه Adidas مدل zf را معرفی میکنیم که از یک کفش استاندارد و درعین حال شیک و زیبا برای شما بوده و در حین ورزش کردن میتواند از ایجاد صدمه به محل مفصل ها ودیگر اندام های بدن محافظت کرده و همچنین به دلیل راحتی آن از ایجاد خستگی جلوگیری میکند و ضامن سلامتی شما میباشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کفش ها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

.

جهت خریداری این محصول هم اکنون میتوانید روی دکمه خرید پستی کلیک کرده و با انتخاب رنگ مورد نظر خود محصول را سفارش دهید.

در صورت خریداری کلیه محصولات موجود دراین فروشگاه میتوانید از 10% تخفیف ویژه برخوردار شوید.

.

جهت مشاهده سایر کفش های ورزشی و مجلسی دیگر موجود دراین فروشگاه روی لینک زیر کلیک کنید.

www.kalaharraj.ir

.

کفش ورزشی دخترانه مدل zf

 

 

 

خرید کفش دخترانه ورزشی مدل 2016

 

ویژگی های کفش ورزشی adidas مدل zf:

  • بسیار نرم و راحت
  • سبک و انعطاف پذیر
  • امکان استفاده در باشگاه و فضای سبز
  • جنس رویه : پارچه ای
  • جنس کفی : پلاستیک کوپلیمر (EVA)
  • رنگ بندی : مشکی-صورتی/ طوسی-سبز/ طوسی-نارنجی
  • سایز بندی : 37 الی 40
  • کفی فاقد دور دوزی و دارای شیار برای انعطاف هر چه بیشتر و همچنین جلوگیری از لغزش

 

کفش ورزشی دخترانه مدل zf

کفش ورزشی دخترانه مدل zf

 

کفش ورزشی دخترانه مدل zf

 

امروزه به دلیل وجود فعالیت های متنوع روزمره ، افراد مجبور هستند ساعات زیادی را از کفش استفاده نمایند ، کفش ها انواع مختلفی دارند که اغلب افراد با توجه به نوع سلیقه ای که دارند کفش مورد نیاز خود را انتخاب و استفاده می نمایند . باید توجه داشته باشیم که پا به عنوان عضوی بسیار مهم در میان دیگر اعضای بدن به شمار می رود ، به همین خاطر لازم است در انتخاب کفش های خود دقت بیشتری داشته باشیم . کفش adidas مدل zf نوعی انقلاب در عرصه ی کفش های ورزشی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کتاتی را به خود جلب کرده است.
این کفش در 3 رنگ مشکی-صورتی، طوسی-سبز و طوسی-نارنجی عرضه شده و سایز بندی آن هم 37 تا 40 می باشد .

کفش ورزشی دخترانه مدل zf

خرید کفش ورزشی شیک

کفش ورزشی دخترانه مدل zf

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی یکی از دکمه ( رنگ و  سایز مورد نظر)  زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت :45000 تومان

 

 

sfaresh-posti

کفش ورزشی دخترانه مدل zf (مشکی-صورتی سایز 37)

sfaresh-posti

کفش ورزشی دخترانه مدل zf (مشکی-صورتی سایز 38)

sfaresh-posti

کفش ورزشی دخترانه مدل zf (مشکی-صورتی سایز 39)

sfaresh-posti

کفش ورزشی دخترانه مدل zf (مشکی-صورتی سایز 40)

sfaresh-posti

کفش ورزشی دخترانه مدل zf (طوسی-نارنجی سایز 37)

sfaresh-posti

کفش ورزشی دخترانه مدل zf (طوسی-نارنجی سایز 38)

sfaresh-posti

کفش ورزشی دخترانه مدل zf (طوسی-نارنجی سایز 39)

sfaresh-posti

کفش ورزشی دخترانه مدل zf (طوسی-نارنجی سایز 40)

sfaresh-posti

کفش ورزشی دخترانه مدل zf (طوسی-سبز سایز 37)

sfaresh-posti

کفش ورزشی دخترانه مدل zf (طوسی-سبز سایز 38)

sfaresh-posti

کفش ورزشی دخترانه مدل zf (طوسی-سبز سایز 39)

sfaresh-posti

کفش ورزشی دخترانه مدل zf (طوسی-سبز سایز 40)


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 1:14 عصر     |     () نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >