سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، اصرارکنندگان و پیگیران در دعا رادوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کالا حراج

خرید اینترنتی MP3 PLAYER سونی اصل

خرید پستی ام پی تری پلیر باکیفیت

 

خرید اینترنتی واکمن سونی , خرید پستی MP3 PLAYER سونی ,خرید ام پی تری پلیر ارزان , خرید بهترین MP3 PLAYER , خرید پخش کننده موسیقی , خرید MP3 Player , خرید پخش کننده موسیقی سونی , خرید mp3 Player سونی واکمن , خریدMP3 Player SONY Walkman ,

 

 

 همه معمولا با آهنگ و موسیقی در ارتباط اند. همه افراد براساس سلیقه خود نوع و مدلی از آهنگ ها و خواننده هارا دوست دارند. خیلیا دوست دارند که اوقات مرده و بیکاری ویا مواقعی که به ورزش های روزمره اشان میپردازند ویا در خیلی از مواقع دیگر آهنگ مورد نظر خودرا با بهترین کیفیت صدا گوش بدهند و ازآن لذت ببرند و آرامش پیداکنند. همانطور که میدانید شرکت معروف سونی یکی از بهترین و باکیفیت ترین محصولات الکترونیکی و وسایل ارتباطی اعم ازگوشی موبایل،لپ تاپ،واکمن، تب لت و سایر وسایل ارتباطی را هر روزه به بازار عرضه میکند که از این لحظ تقریبا میشه گفت در میان سایر رقبا از محبوبیت بیشتری برخوردار است.امروز ما محصول بسیار تک و باکیفیتی را از این کمپانی به شما عزیزان معرفی میکنیم.MP3 PLAYERسونی واکمن یکی از شیک ترین و باکیفیت ترین  واکمن هااز لحاظ وضوح صدا میباشد که دارای گیرنده رادیو بوده که میتوان از آن در همه جا استفاده نمود.کیفیت را تنها با سونی تجربه کنید.

برای خرید این محصول روی دکمه خرید پستی کلیک کنید.

برای مشاهده سایر محصولات مرتبط به لوازم الکترونیک موجود در این فروشگاه کلیک کنید.

 www.kalaharraj.ir

 

اعتماد شما بزرگترین سرمایه ما و جلب رضایت خاطر شما هدف نهایی ماست…

 

 

MP3 PLAYER سونی واکمن

پخش موزیک  با کیفیت صدای فوق العاده عالی

بهره مندی از قابلیت ضبط صدا

دارای گیرنده رادیو FM

بهترین همراه برای دوست داران موزیک

قیمت : 45000 تومان

خرید پستی واکمن سونی

پخش‌کننده‌های پرتابل یکی از وسایل جذابی هستند که به دلیل ابعاد مناسبشان می‌توانیم آن‌ها را همیشه همراه خود داشته باشیم. این وسایل به دلیل شارژدهی بالای خود می‌توانند همراه خوبی برای ما باشند؛ چه در ورزش، چه در مسیر رفتن به اداره یا دانشگاه.  MP3 Player سونی واکمن از کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبا بهره می‌برد. این پخش کنده قابلیت پشتیبانی کارت حافظه تا 16 گیگابایت را دارد. طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که امکاناتی همچون پورت USB را در فضایی مناسب در اختیار شما می‌گذارد. از مهم‌ترین امکانات دیگر آن می‌توان به ضبط صدا اشاره کرد. در کنار این ویژگی‌ها باید میزان بالای شارژدهی دستگاه و همچنین گیرنده رادیو FM را هم اضافه نمود.

قیمت : 45000 تومان

خرید پخش کننده موسیقی سونی

ویژگی های MP3 PLAYER سونی واکمن :
– پخش موزیک با کیفیت صدای فوق العاده عالی
– طراحی زیبا، سبک و بسیار کم حجم
– دارای بسته بندی شیک
– قابلیت ضبط صدا با کیفیت فوق العاده
– دارای گیرنده رادیو
– شارژ دستگاه توسط پورت USB
– پشتیبانی کارت حافظه میکرو اس دی تا 16 GB


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت : 45000 تومان

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 4:21 عصر     |     () نظر