سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیور دانش احسان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کالا حراج

خرید انگشتر بند انگشتی ارزان

خرید اینترنتی بند انگشتی 

 

 

خرید اینترنتی انگشتر , خرید پستی انگشتر بند انگشتی , خرید انگشتر دخترانه , خرید هدیه خوب برای خانم ها , خرید آنلاین زیورآلات زیبا , خرید آنلاین انگشتر ارزان ,

خرید انگشتر بند انگشتی ارزان , خرید بند انگشتی دخترانه خرید انگشتر استیل زنانه ,

 

 

همانطور که میدانید یکی از علاقه مندی های دختران و زنان از زمان های قدیم تا به الان و مسلما در آینده نیز استفاده از زیور آلات و طلاجات و انواع مختلف آنها میباشد. زنان و دختران مخصوصا دختران ایرانی همیشه از زیورآلات و انواع مختلف آنها اعم از انگشتر و بند انگشتی و النگو دستبند وگردنبندها برای ظرافت و زیبایی استفاده کرده و این فرهنگ کهن و اصیل و بسیار زیبای ایرانی را هنوز حفظ کرده اند. خانم ها از این زیورآلات بیشتر در مراسمات و جشن ها و اعیاد مختلف استفاده میکنند و با استفاده از این زیورآلات خودشونو بسیار شیک نشان میدهند و ظرافت پوششی خودرا چندین برابر میکنند.از آنجایی که خرید زیورآلات طلا به دلیل قیمت بالای طلا برای همه مقدور نیست به همین دلیل بیشتر از زیورآلات ساخته شده از فلز های دیگر مانند استیل و مس و نقره و… استفاده میکنند که از لحاظ ظرافت این زیورآلات نیز چیزی کمتر از زیور آلات ساخته شده از طلا را ندارند.یکی از زیورالاتی که تازگیا در بین خانوم ها خیلی رواج پیدا کرده انگشتر بندانگشتی میباشد که به دستای خانوم ها ظرافت بسیار خاصی را میدهد. امروز ماهم یکی از زیباترین و شیک ترین و ارزانترین انگشتر بند انگشتی را به شما عزیزان معرفی میکنیم که دارای نگینی بسیار زیبا و آویزی با طرح ها و شکل های مختلف میباشد. برای مشاهده عکس ها و کسب اطلاعات بیشتر ازاین محصول به ادامه مطلب بروید.

 

برای مشاهده سایر زیورآلات موجود دراین فروشگاه کلیک کنید.

www.kalaharraj.ir

 

برای خرید محصول روی دکمه خرید پستی کلیک کنید.

 

اعتماد شما بزرگترین افتخار ماست و جلب رضایت خاطر شما هدف نهایی ماست.

 

 

انگشتر بند انگشتی آویزدار

ظریف و مورد پسند دختران جوان

دارای نگین های درخشان و آویز فوق العاده براق و شکیل

در طرح های گوناگون

دارای جعبه کادویی شکیل

قیمت : 12000 تومان

خرید انگشتر استیل زنانه

زیورآلات ظریف و خاص جلوه بخش لباس ها و زیبایی شما هستند. انگشنر بند انگشتی در حین ظرافت درخشش خاصی داشته و به این سبب زیبایی شما را دوچندان می نماید. درخشش نگین های این انگشتر بسیار محسوس بوده و آویز آن جلوه ای متفاوت از آنچه انگشتر های معمولی دارند به آن می بخشد. این انگشتر همراه با یک جعبه شکیل کادویی ارسال می شود.

قیمت : 12000 تومان

خرید اینترنتی بند انگشتی آویزدار

ویژگی های انگشتر بند انگشتی آویزدار:
– ظریف و زیبا
– در طرح های گوناگون
– دارای نگین های درخشان
– دارای آویز های زیبا که جلوه ای بسیار متفاوت به انگشر می بخشد
– مورد پسند دختران جوان
– همراه با جعبه شکیل کادویی


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 12000 تومان

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 3:49 عصر     |     () نظر