سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه بنده خالصانه توبه کند، خداوند او را دوست بدارد و گناهانش را در دنیا و آخرت بر او بپوشاند . [امام صادق علیه السلام]
کالا حراج

خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه ورساچه

خرید عینک آفتابی آنتی رفلکس 

 

 

خرید عینک آفتابی , خرید پستی عینک مردانه , خرید عینک  versace مدل ve4312 , خرید اینترنتی عینک شیک مردانه , خرید آنلاین عینک دودی , خرید عینک مردانه استاندارد , خرید عینک مردانه , خرید عینک آفتابی UV400 , خرید عینک دودی آنتی رفلکس , خرید عینک دودی مردانه جدید ,  خرید اینترنتی عینک مردانه versace مدل ve4312 ,

 

پزشکان و چشم پزشکان بعد از بررسی های فراوان در مورد اشعه ها و مضرات فراوان نور خورشید به این نتیجه رسیدند که برای جلوگیری از اثرات این اشعه ها بر روی اندام های بسیار حساس بدن همانند چشم ها میبایستی از عینک استفاده کرد.در این راستا بسیاری از کمپانی های معروف در دنیا که در زمینه ساخت عینک فعالیت داشتند به تولید عینک های منعکس کننده نور آفتاب و محافظت کننده چشم در برابر اشعه های مضر آفتاب پرداختند. با پیشرفت در تکنولوژی عینک های آفتابی نیز روز به روز بر کیفیت آنها افزوده شد و امروزه انواعی از عینک های آفتابی آنتی رفلکس  ودارای UV400 تولید شده که برای آنها نیز استاندارد هایی در سطح جهان در نظر گرفته شده است. یکی از این عینکهای استاندارد که توسط کمپانی بسیار معروف ورساچه تولید شده است عینک آفتابی مردانه  versace مدل ve4312 میباشد که از لحاظ استاندارد بودن در حد بسیار مطلوب و خوبی بوده و همچنین از لحاظ ظرافت و شکیل بودن جزئ یکی از پرطرفدارترین و شیک ترین عینک های روز دنیا به شمار می آید که ظرافت را به ظاهر و صورت شما هدیه میکند.

برای خریداری این محصول میتوانید روی دکمه خریدپستی کلیک کرده و محصول را سفارش دهید.

در صورت خرید نقدی محصول میتوانید از 10% تخفیف ویژه برخوردار شوید. 

.

جهت مشاهده و دیدن کردن از سایر عینک های مردانه و زنانه دیگر موجود در این فروشگاه کلیک کنید.

 www.kalaharraj.ir

.

اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست و جلب رضایت خاطر شما هدف نهایی ماست…

.

عینک مردانه versace مدل ve4312

قیمت : 25000 تومان

خرید پستی عینک دودی شیک ورساچه

 

ویژگی های کلی عینک مردانه versace مدل ve4312 :

 

جنس دسته:پلاستیک منعطف(استات)

  • جنس فریم:پلاستیک فشرده(استات)
  • رنگ دسته:مشکی و طلایی
  • رنگ فریم:مشکی
  • جنس عدسی:پلاستیکی(فتوکرومیک)
  • دارای UV 400
  • ضد خش با رنگ ثابت
  • دارای تکنولوژی آنتی رفلکس

عینک مردانه versace مدل ve4312

عینک مردانه versace مدل ve4312

قیمت : 25000 تومان

معرفی کلی محصول:

عینک مردانه versace مدل ve4312

ورساچه، (به ایتالیایی: Versace) شرکت پوشاک و خانه مد ایتالیایی است، که در سال 1978 توسط جیانی ورساچه تاسیس شد.

اولین بوتیک ورساچه در سال 2000 در شهر رجیو کالابریا راه‌اندازی گردید. امروزه برند ورساچه یکی از بزرگترین خانه‌های مد در جهان به‌شمار می‌آید…
نخستین فعالیت‌های ورساچه در دنیای مد چندان اثر و بازتاب جهانی نداشت، اما این شرایط زمانی که ورساچه با “ریچارد اودون”، عکاس مشهور آمریکایی، ملاقات کرد، تغییر کرد. این ملاقات مسیر معرفی مجموعه‌های متمایز ورساچه روی جلد مجلات مطرح مد جهان را هموار کرد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد و سبک خلاقانه و غنی ورساچه به تدریج جایگاه ویژه‌ای در میان دوستداران دنیای مد یافت.
این روز ها نیز طرفداران سبک ورساچه زیاد شدند، و بوتیک‌های دیگر به این نام در کشورهای مختلف شروع به کار کردند و همینطور این شرکت کار خود را گسترش داد تا به تولید پوشیدنی های بیشتری دست یابد.

عینک مردانه VERSACE مدل ve4312 یکی از زیباترین و شیک ترین عینک هایی می باشد که توسط این شرکت تولید شده است.طراحی این عینک منحصر به فرد است و لوگوی ورساچه با ظرافت خاصی بر روی طرفین قاب عینک خود نمایی میکند.این عینک در  رنگ مشکی برای متفاوت پوشان عرصه ی مد و زیبایی طراحی و عرضه شده است.

عینک مردانه versace مدل ve4312

خرید عینک آفتابی مردانه مدل 2017

عینک مردانه versace مدل ve4312

 

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت : 25000 تومان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 1:25 عصر     |     () نظر