سفارش تبلیغ
صبا ویژن
علم را با عمل همراه باید ساخت ، و آن که آموخت به کار بایدش پرداخت ، و علم عمل را خواند اگر پاسخ داد ، و گرنه روى از او بگرداند . [نهج البلاغه]
کالا حراج

خرید اینترنتی ساعت ساده و شیک

خرید پستی ساعت مچی مدل Round

.

خرید ساعت مچی مردانه , خرید ساعت پسرانه , خرید اینترنتی ساعت شیک مردانه , خرید آنلاین ساعت مچی سواچ , خرید ساعت شیک مردانه , خرید ساعت شیک پسرانه , خرید ساعت زنانه شیک , خرید اینترنتی ساعت شیک با طراحی ساده , خرید ساعت مچی جدید , خرید ساعت Swatch مدل Round , خرید ساعت Swatch , خرید ساعت Round , خرید ساعت سواچ مدل راند , خرید ساعت سواچ , خرید ساعت سواچ مدل Round , خرید ساعت Swatch مدل راند ,

.

خیلی وقتا سادگی خود به تنهایی زیبایی خلق میکند. در طراحی ها و مدل های مختلف و به کار گرفته شده در انواع لوازم و … همیشه طراحی های ساده از محبوبیت خاصی برخوردار بوده و به نسبت طرفدارهای بیشتری دارد. امروز ما ساعت مچی سواچ مدل Round را به شما عزیزان معرفی میکنیم که از لحاظ سادگی و ظرافت در نوع خود کم نظیر میباشد. این ساعت در دو رنگ بند مشکی و بند قهوه ای برای شما خانم ها و آقایون خوش سلیقه و خوش پوش گذاشته شده تا با پوشیدن آن بتوانید ظرافت را به دستان خود هدیه کنید. قیمت این ساعت بسیار مناسب بوده و کیفیت این ساعت بسیار مطلوب میباشد. این ساعت میتواند در نوع خود یکی از پرطرفدارارترین ساعت ها میباشد و ساعتی بسیار شیک و مربوط برای همه سنین چه خانمها و چ آقایون میباشد.

برای خرید این محصول میتوانید روی دکمه خرید پستی کلیک کرده و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در صورت خرید نقدی کلیه محصولات موجود دراین فروشگاه میتوانید از 10% تخفیف ویژه بهره مند شوید.

.

جهت مشاهده سایر ساعت های مچی پسرانه و دخترانه موجود رداین فروشگاه کلیک کنید.

www.kalaharraj.ir

.

اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست و جلب رضایت خاطر شما هدف نهایی ماست.

.

ساعت مچی سواچ مدل Round

 بند چرم فوق العاده با کیفیت و منعطف

مناسب برای خانومها و آقایان شیک پوش

در دو رنگ بند مشکی و قهوه ای

طراحی ساده و بسیار شیک

قیمت : 27000 تومان

خرید ارزان ساعت مچی زیبا

این ساعت با بند قهوه ای و مشکی ارائه شده است.

هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید رنگ مورد نظر را در سبد خرید ذکر کنید.

ساعت Swatch مدل Round یکی از جدیدترین و شیک ترین ساعت های عرضه شده کمپانی معتبر Swatch می باشد که دارای بند بسیار منعطف است. از دیگر ویژگی های این ساعت سبک بودن آن می باشد و برای افرادی که از ساعت های سبک استفاده می کنند بسیار مناسب است. این ساعت برای اولین بار در ایران با دو رنگ بند قهوه ای و مشکی و قیمتی استثنایی همراه با 1 سال گارانتی تعویض توسط فروشگاه میهن استور عرضه شده است. این ساعت زیبا و شکیل مناسب آقایان و خانوم های شیک پوش و مشکل پسند می باشد.

قیمت : 27000 تومان

خرید ساعت مچی دخترانه و پسرانه شیک

ویژگی های ساعت مچی سواچ  مدل Round :
– برند: Swatch
– طرح: Round
– جنسیت: مردانه و زنانه
– فرم صفحه: صفحه گرد عقربه ای
– رنگ بند: قهوه ای و مشکی
– میزان مقاومت در برابر آب: در حد شست و شوی دست
– یک سال گارانتی تعویض


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 27000 تومان

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 2:8 عصر     |     () نظر