سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستان تو سه کسند و دشمنانت سه کس . امّا دوستان تو . دوست تو و دوست دوست تو و دشمن دشمن توست ، و دشمنانت : دشمن تو و دشمن دوست تو و دوست دشمن توست . [نهج البلاغه]
کالا حراج

خرید کفش مردانه شیک Gucci

خرید کفش مجلسی مردانه

.

خرید کفش مردانه , خرید کفش مجلسی , خرید اینترنتی کفش مجلسی , خرید پستی کفش ارزان , خرید آنلاین کفش مردانه زیبا  Gucci, خرید کفش Gucci , خرید کفش Gucci مدل Elegant , خرید کفش Elegant , کفش Elegant , کفش Gucci مدل Elegant , خرید اینترنتی کفش مردانه  Gucci مدل Elegant 

.

امروز میخواهیم کفش هایی بسیار زیبا و شیک و با قیمتی بسیار مناسب را به شما آقایون معرفی کنیم.همچنین برای شما خانوم هایی که میخواهید برای همسرتان هدیه ای مناسب و خوب و در عین حال باقیمتی بسیار مناسب بگیرید میتواند بسیار مناسب باشد. کفش مردانه مجلسی Gucci مدل Elegant یکی از شیکترین و محبوبترین مدل کفش در بین آقایون بوده و قابل ست شدن با هرنوع مدل و تریپ شخصیتی بوده و زیبایی و شیک بودن را در عین سادگی به تیپ و ظاهر شما میبخشد.همچنین این کفش بصورت دورتادور دور دوز بوده و این خود باعث شده که از کفی بسیار محکمی برخوردار بوده و عمر ودوام کفش را چندین برابر کند.

.

بری خرید این محصول کافی است روی دکمه خرید پستی کلیک کرده و محصول را سفارش دهید.

در صورت خرید نقدی محصول میتوانید از 10% تخفیف ویژه بهره مند شوید.

.

جهت مشاهده سایر کفش های اسپرت و مجلسی دیگر موجود دراین فروشگاه کلیک کنید.

www.kalaharraj.ir

.

کفش Gucci مدل Elegant

طراحی ساده و شیک همراه با لوگو گوچی

قابل ست کردن با لباس های مجلسی و اسپرت

دارای کیفیت عالی و کفی دوخته شده بسیار مستحکم

ارائه شده در رنگ مشکی و سایزبندی 41 الی 44


قیمت : 35000 تومان

خرید پستی کفش مردانه مدل 2016

کفش Gucci مدل Elegant یک کفش با طراحی ساده اما بسیار شیک با جنس چرم مصنوعی می باشد. از ویژگی های این کفش کفی دوخته شده و مستحکم آن می باشد که عمر استفاده از کفش را قطعا بالا می برد. این کفش با رنگ مشکی و سایز بندی 41 الی 44 عرضه شده است که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید.


قیمت : 35000 تومان

خرید کفش مردانه ارزان قیمت

ویژگی های کفش کفش Gucci مدل Elegant:
– برند: Gucci
– مدل: Elegant
– کفی دوخته شده برای استحکام بیشتر
– رنگ: مشکی
– سایزبندی: 41 الی 44
– دارای کفی مستحکم


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت : 35000 تومان

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 1:29 عصر     |     () نظر