سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با حکیمان همنشین باش تا خودت کامل ونفست شریف و نادانی ات دور گردد . [امام علی علیه السلام]
کالا حراج

خرید اینترنتی کفش ورزشی مردانه طرح Nike 49

خرید کفش مردانه شیک طرح نایک

 

خرید اینترنتی کفش , خرید پستی کفش زنانه , خرید پستی کفش اسپرت , خرید آنلاین کفش مردانه اسپرت , خرید آنلاین کفش ورزشی مردانه , خرید کفش ورزشی نایک , خرید بهترین نوع کفش ورزشی , خرید ارزان کفش ورزشی , خرید کفش مردانه شیک ,

.

یکی از مهمترین مواردی که میتواند در ظاهر و قیافه افراد تاثیر به سزایی داشته باشد و ظاهر را بیشتر به چشم بزند مدل و طرح کفش مورد استفاده میباشد. امروز ما یکی از شیکترین و مدل ترین کفش های ورزشی و اسپرت خود را برای شما عزیزان قرار داده ایم که شما با به پا کردن آن از قیافه و تریپ خود لذت ببرید. کفش های زیبا وشیک مردانه نایک در دو رنگ بسیار شیک و زیبا و در سایزهای 41 الی 44 برای شما فرآهم شده است. از این کفش ها میتوانید در فعالیت های روزانه و یا در باشگاه ها و محیط های ورزشی باز استفاده کرده و از داشتن کفش هایی بسیار راحت و زیبا و شیک لذت ببرید.

.

جهت خریداری این محصول میتوانید روی دکمه های خرید تعبیه شده در پایان متن( انتخاب رنگ و سایز مورد نظر) کلیک کنید.

در صورت خریدنقدی کلیه محصولات موجود دراین فروشگاه میتوانید از 10% تخفیف ویژه بهره مند شوید.

.

جهت مشاهده سایر مدل کفش های ورزشی و اسپرت و مجلسی دیگر موجود دراین فروشگاه کلیک کنید.

www.kalaharraj.ir

 

کفش ورزشی مردانه طرح Nike 49

 

کفش ورزشی مردانه طرح Nike 49 :

قیمت: 45,000 تومان

  • کفش ورزشی مردانه طرح Nike 

  • بسیار نرم و راحت

  • امکان استفاده در باشگاه و فضای سبز

  • جنس : الیاف مصنوعی

  • جنس کفی : پلاستیک فشرده (pu)

  • در دور نگ : مشکی – طوسی/طوسی – آبی

  • کفی فاقد دور دوزی

  • سایز : 41 الی 44

 

کفش ورزشی مردانه طرح Nike 49

خرید پستی کفش اسپرت ارزان قیمت

 

کفش ورزشی مردانه طرح Nike 49

 

معرفی کلی محصول:

کفش ورزشی مردانه طرح Nike 49

کفش Nike  در دو رنگ مشکی/طوسی و طوسی/آبی از سری کفش‌‌های مخصوص پیاده روی و دویدن نایک که با سایزهایی مخصوص آقایان ساخته شده است. رویه کفش از جنس الیاف مصنوعی است که  لوگوی نایک کنار کفش رنگ آمیزی شده است و خودنمایی می کند.کفی این کفش نیز از جنس پلاستیک کوپلیمر بسیار منعطف می باشد.کفی این کفش فاقد دور دوزی می باشد.به طور کلی این کفش یک کفش مناسب پیاده روی و دویدن است.

 

کفش ورزشی مردانه طرح Nike 49

خرید کفش شیک مردانه طرح نایک

کفش ورزشی مردانه طرح Nike 49

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 45000 تومان

کفش ورزشی مردانه طرح Nike مدل 490 مشکی طوسی سایز 41_گارانتی تعویض 10 روزه

کفش ورزشی مردانه طرح Nike مدل 490 مشکی طوسی سایز 42_گارانتی تعویض 10 روزه

کفش ورزشی مردانه طرح Nike مدل 490 مشکی طوسی سایز 43_گارانتی تعویض 10 روزه

کفش ورزشی مردانه طرح Nike مدل 490 مشکی طوسی سایز 44_گارانتی تعویض 10 روزه

کفش ورزشی مردانه طرح Nike مدل 490 طوسی آبی سایز 41_گارانتی تعویض 10 روزه

کفش ورزشی مردانه طرح Nike مدل 490 طوسی آبی سایز 42_گارانتی تعویض 10 روزه

کفش ورزشی مردانه طرح Nike مدل 490 طوسی آبی سایز 43_گارانتی تعویض 10 روزه

کفش ورزشی مردانه طرح Nike مدل 490 طوسی آبی سایز 44_گارانتی تعویض 10 روزه


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 12:12 عصر     |     () نظر

خرید اینترنتی ساعت پسرانه ARMANI

خرید اینترنتی ساعت اسپرت پسرانه ARMANI

.

خرید اینترنتی ساعت , خرید پستی ساعت پسرانه , خرید اینترنتی ساعت مردانه شیک ,خرید ساعت مچی شیک زیبا , خرید ارزان ساعت مچی پسرانه , خرید ساعت مچی ارزان قیمت , خرید پرطرفدارترین ساعت مچی پسرانه , خرید اینترنتی ساعت مچی زیبا مدل ARMANI , خرید ساعت مچی جدید , خرید اینترنتی ساعت مچی پسرانه جدید ,

.

ساعت مچی پسرانه ARMANI یکی از جدیدترین و پر طرفدارترین ساعت های مچی موجود در بازار می باشد که در نوع خود بسیار محبوب و بسیار متفاوت در دستان شما جلوه میکند.بند این ساعت از جنس جیر بوده وبسیار متفاوت بوده و از ظرافت خاصی برخوردار میباشد. جنس ساع از استیل ساخته شده و دارای طرح ساعت 3 موتوره بوده که باتوجه به طراحی خاص و زیبایی که در آن به کار گرفته شده به یکی از زیباترین و محبوب ترین مدل ساعت ها در بین آقایون تبدیل شده که جذابیت خاصی را به دستان شما هدیه میکند.ساعت زیبا و جذاب پسرانه armaniتا حد شستشوی دستان از نفوذ آب به داخل آن امن بوده و قابل ست شدن با هرنوع تیپ شخصیتی اعم از مجلسی،اسپرت و فشن و همچنین کاملا معمولی میباشد.

.

جهت سفارش این محصول میتوانید روی دکمه خرید پستی کلیک کنید و محصول را با مشخص کردن نوع پرداخت هزینه سفارش دهید. در صورت خرید نقدی کلیه محصولات موجود دراین فروشگاه میتوانید از 10% تخفیف ویژهبرخوردار شوید.

جهت مشاهده دیگر ساعت های دیگر موجود رداین فروشگاه کلیک کنید.

www.kalaharraj.ir

ساعت مردانه ARMANI

قیمت: 39000 تومان

ساعت مردانه  ARMANI:

 

  • جنس بند : جیر
  • دارای روز شمار
  • جنس قاب : استیل ضد زنگ
  • فرم صفحه  :گرد
  • دارای قفل سگکی
  • قابلیت ضد آب در حد شست و شوی دست
  • قابل ست کردن با انواع لباس مجلسی و اسپورت و فشن
  • از برند شناخته شده ی ARMANI
  • مخصوص آقایان خاص و متفاوت

 

ساعت مردانه ARMANI

خرید پستی ساعت مچی پسرانه مدل 2017

ساعت مردانه ARMANI

معرفی کلی محصول:

 

ساعت مردانه ARMANI

ساعت مچی مردانه ARMANI طرح سه موتوره با تفاوت های خاصی که در طراحی دارد، خود را از اکثریت ساعت های مچی متمایز کرده است. تفاوتی که در طراحی بند بسیار جذاب این مدل ساعت به کار برده شده است خود مشهود همین تمایز می باشد. که به آن ظاهری قدرتمند و اسپورت بخشیده است. جنس قاب این ساعت استیل ضد زنگ میباشد و طرح سه موتوره روی صفحه ی ساعت زیبایی آن را دوچندان میکند.

خرید ارزان ساعت پسرانه شیک

ساعت مردانه ARMANI

ساعت مردانه ARMANI

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 39000 تومان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 12:6 عصر     |     () نظر

خرید پستی کفش دخترانه ارزان قیمت Adidas

خرید اینترنتی کفش دخترانه زیبا Adidas مدل Denim

.

خرید کفش دخترانه , خرید کفش دخترانه آدیداس , خرید کفش دخترانه آدیداس مدل Denim , خرید کفش دخترانه آدیداس مدل دنیم , کفش آدیداس , کفش دخترانه , کفش Denim , خرید پستی کفش دخترانه زیبا , خرید کفش دخترانه آدیداس 2017 , خرید پستی جدیدترین کفش دخترانه آدیداس , خرید پستی کفش شیک دخترانه adidas , خرید کفش دخترانه ارزان adidas ,

.

خیلی از افراد مخصوصا دخترخانوم های خوش سلیقه و جوان همیشه دنبال متفاوت بودن و خود را متفاوت نشان دادن هستند.یکی از مواردی که میتواند در ظاهر و قیافه و همچنین متفاوت کردن افراد تاثیر به سزایی داشته باشد مدل و نوع و رنگ وطرح کفش میباشد که این تاثیر را میتواند در خانمها بیشتر نشان دهد. ما به شما عزیزان خوش تیپ و خوش سلیقه کفش دخترانه مدل جین ADIDAS را معرفی میکنیم که یکی از جدیدترین مدل کفش های تولیدی کمپانی معروف adiadas در سال 2016 به شمار می آید.این کفش برگرفته و طرحی از شلوار های جین بوده که با ست کردن با شلوار ها و یا مانتو های جین میتواند ظرافت خاصی را به قیافه و ظاهر شما ببخشد.این کفش دارای استاندارد عالی هم از لحاظ کیفیت جنس و هم از لحاظ استاندارد طراحی میباشد به طوری که شما با به پا کردن و استفاده ازاین کفش ها در هنگام پیاده روی احساس راحتی کرده و باعث خستگی زود رس شما نمیشود.

.

جهت خریداری این کفش میتوانید روی دکمه خرید پستی کلیک کنید با مشخص کردن سایز مورد نظر خود آن را سفارش دهید.

در صورت خرید نقدی کلیه محصولات موجود دراین فروشگاه میتوانید از 10% تخفیف ویژه بهره مند شوید.

.

جهت مشاهده سایر مدل کفش های پسرانه و دخترانه دیگر موجود دراین فروشگاه کلیک کنید.

www.kalaharraj.ir

.

کفش دخترانه Adidas مدل Denim

طراحی زیبا، مطابق آخرین مد و استایل

راحت، زیبا و قابلیت ست کردن با انواع لباس و شلوار جین

طرح برگرفته شده از شلوار جین

دارای کفی مستحکم و با دوام

قیمت : 49000 تومان

          خرید آنلاین کفش اسپرت دخترانه مدل جین

کفش مخصوص دویدن زنانه آدیداس مدل Denim از جمله محصولات تولید شده توسط شرکت معتبر آدیداس بوده که با کیفیت بسیار مناسب خود به شما در انجام بهتر فعالیت‌های ورزشی کمک زیادی خواهد کرد. این کفش دارای رویه‌ای از جنس الیاف و چرم مصنوعی است. در واقع پارچه این کفش چند تکه‌ای از ترکیب این مواد بوده که در نهایت به کفشی که شما از آن استفاده خواهید کرد استحکام و دوام زیادی بخشیده است. زیره این کفش دارای ساختاری از جنس لاستیک بوده که  استحکام فوق العاده ای داشته و رنگ طلایی بی نظیر آن جلوه ای بی نظیر به آن بخشیده است. این کفش نه تنها در ورزش بلکه به عنوان یک کفش راحت و زیبا می تواند برای استفاده روزمره قرار بگیرد و طراحی و رنگ آن مطابق با آخرین مد و استایل مورد پسند دختران جوان است.

قیمت : 49000 تومان

    خرید پستی کفش شیک دخترانه adidasمدل Denim

ویژگی های کفش دخترانه Adidas مدل Denim :
– نام: کفش دخترانه آدیداس
– مدل: Denim
– سایز بندی: 37 الی 40
– برگرفته شده از طرح شلوار جین
– بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار و لباس جین
– دارای کفی مستحکم
– مناسب برای ورزش و استفاده روزانه


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 12:1 عصر     |     () نظر

خرید پستی پاوربانک اوریجینال proda

خرید اینترنتی پاور بانک پرودا 10000mAH

.

خرید پاوربانک اوریجینال , خرید پاوربانک اوریجینال Proda , خرید پاوربانک PPL-18 , خرید Proda , خرید پاور بانک 10000 , خرید پاوربانک پرودا , خرید پستی پاور بانک 10000mAH , خرید اینترنتی پاور بانک اوریجینال proda , خرید بهترین پاوربانک , خرید اینترنتی پاوربانک اصل ,

.

امروزه تکنولوژی و پیشرفت علم در زمینه های الکترونیک وتجهیزات الکترونیکی باعث شده که بیشترین انرژی الکتریکی را در تجهیزاتی بسیار کم حجم برای مدت طولانی ذخیره کرده و در موارد لازم مورد استفاده و شارژ کردن وسایل الکترونیکی خود مخصوصا گوشی موبایل و تب لت و… قرار دهند.پاور بانک اوریجینال proda10000mAH یکی از بهترین و مطمئن ترین و اصلی ترین پاور بانک های موجود دربازار میباشد که میتواند در مسافرت های تفریحی و سفر های کاری دور و حتی در منزل هم برای شارژ کردن تجهیزات الکترونیکی قابل شارژ خود همراه خوبی برایتان باشد و دیگر نگران شارژ کردن گوشی های موبایل و تب لت و … خود نباشید.این پاور بانک دارای led و مهتابی روشنایی بسیار قوی بوده که میتواند برای شما بسیار کاربردی باشد.این پاور بانک در دو رنگ بسیار شیک سفید و مشکی و با طراحی بسیار ظریفی تولید شده که میتواند تا 10000میلی آمپر انرژی الکتریسیته را در خود ذخیره نماید.

.

جهت خریداری محصول روی دکمه خرید پستی کلیک کرده ومحصول را سفارش دهید. درصورت خرید نقدی کلیه محصولات موجود دراین فروشگاه میتوانید از 10% تخفیف ویژه بهره مند شوید.

.

جهت مشاهده سایر محصولات الکترونیکی موجود در فروشگاه کلیک کنید.

www.kalaharraj.ir

.

پاوربانک اورجینال Proda 10000mAH

طراحی مدرن، ساده و کم حجم در دو رنگ مشکی و سفید

ظرفیت چشم گیر 10000 میلی آمپر

که می تواند بارها تجهیزات الکترونیکی شما را شارژ کند

دارای چراغ قوه مهتابی بسیار قوی دوحالته

قیمت : 55000 تومان

خرید پستی پاوربانک اصل مدل proda

انواع مختلف تجهیزات الکترونیک نیاز هر دقیقه و ثانیه انسان ها در دنیای امروز هستند در حالی که با افزایش ابعاد نمایشگر ها وسیستم های ارتباطی بی سیم شارژ باطری آنها سریعا به اتمام می رسد. میهن استور نیاز شما مشتری محترم را با محصول جدید و اوریجینال Proda PPL-18  بر طرف نموده است. این پاور بانک قدرتمند با ظرفیت 10000 میلی آمپر می تواند بارها تجهیزات الکترونیک شما را شارژ نموده و در سفر و هر کجا که دسترسی به برق میسر نیست نگرانی شما را نسبت به اتمام شارژ موبایل یا تبلت برطرف نماید. ویژگی بارز این پاوربانک دارا بودن چراغ قوه مهتابی دو حالته بسیار قوی و پر نور می باشد.

قیمت : 55000 تومان

خرید ارزان پاوربانک اوریجینال پرودا

ویژگی های پاوربانک اورجینال Proda PPL-18 10000 mAh :
– برند: Proda تولید کننده شناخته شده و معروف تجهیزات جانبی
– مدل:  Ice Cream PPL-18

– ظرفیت فوق العاده بالای 10000 میلی آمپر

– رنگ: موجود در دو رنگ مشکی و سفید
– کم حجم و طراحی ظریف و مدرن
– دارای چراغ قوه مهتابی قوی دو حالته (فوق العاده کاربردی)
– دارای هلوگرام اوریجینال


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 55000 تومان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 11:55 صبح     |     () نظر

خرید پستی تبدیل فندکی اتومبیل به پریز برق

خرید اینترنتی تبدیل فندکی ماشین به خروجی usb

.

خرید تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل , خرید تبدیل فندکی , تبدیل فندکی , تبدیل فندکی اتومبیل , خرید Car Multi Converter , خرید اینترنتی تبدیل فندکی چند کاره , خرید پستی تبدیل چند کاره اتومبیل , خرید آنلاین تبدیل جافندکی ماشین به usb , خرید تبدیل جافندکی اتومبیل به پریز , 

خیلی از مواقع برای همه ما پیش آمده که در داخل ماشین یا در هنگام مسافرت و یا جاهایی که دسترسی به برق الکتریسیته وجود نداشته ما برای شارژ گوشی یا برای ایجاد روشنایی نیاز زیادی به منبع تغذیه الکتریسیته داشته ایم ولی نتوانسته ایم به آن دسترسی پیدا کنیم. تکنولوژی روز دنیا با استفاده از قطعات الکتریکی موجود توانسته اند ابزار و قطعه ای را تولید کنند که با توجه به طراحی تولیدی آن بصورت یک تبدیل میتواندمنبع انرژی جای فندکی داخل اتومبیل ها را به پریز برق مخصوص دوشاخه و خروجی usb تبدیل کرده و با استفاده ازآن میتوانید به راحتی در هر مکان و جایی و در هر زمانی به منبع تغذیه برق دسترسی داشته باشید. تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل این کار را میتواند برای شما انجام دهد تا در مواردی که میخواهید گوشی موبایل و تب لت های خود را شارژ کنید ویا به روشنایی نیاز دارید و به منبع تغذیه الکتریسیته خاصی دسترسی ندارید میتوانددسترسی شما را به مبع تغذیه الکتریکی آسان ومیسر کند.

این قطعه و وسیله الکتریکی میتواند بسیار برای شما کاربردی بوده همه جا میتواند به کار شما بیاید.

.

برای خریداری این محصول از فروشگاه ما روی دکمه خرید پستی کلیک کرده و محصول را سفارش دهید.

درصورت خرید نقدی کلیه محصولات موجود دراین فروشگاه میتوانید از 10% تخفیف ویژه برخوردار شوید.

.

جهت مشاهده سایر وسایل و قطعات الکتریکی کاربردی دیگر در این فروشگاه کلیک کنید.

www.kalaharraj.ir

.

تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل

تبدیل خروجی فندک اتومبیل به خروجی USB و پریز دو شاخه برق

بسیار کاربردی برای شارژ و روشن کردن وسایل الکترونیکی شما در خودرو

روشن کردن فلاسک برقی و یا هر وسیله دیگر توسط خروجی دو شاخه برق در داخل خودرو

فوق العاده کاربردی در تامین الکتریسیته مورد نیاز شما

قیمت : 17000 تومان

خرید پستی تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل

هنگام سفر و پیکنیک و در میانه راه و مسافرت در داخل شهر و یا حتی در داخل گاراژ منزل همواره شما به منبع الکتریسیته نیازمند هستید تا انواع مختلف لوازم برقی خود را روشن کنید. فروشگاه میهن استور با ارایه تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل رویای شما برای استفاده از برق اتومبیل را به حقیقت پیوند داده تا نه تنها بتوانید برق فندک اتومبیل را به صورت خروجی USB دریافت کنید بلکه این محصول با داشتن خروجی دو شاخه برق به شما این امکان را می دهد تا انواع مختلف لوازم با دوشاخه معمولی را به پریز این محصول وصل نموده و از آنها استفاده کنید. این محصول شگفت انگیز و کاربردی همراه همیشگی شما در داخل اتومبیل شما خواهد بود.

قیمت : 17000 تومان

خرید ارزان تبدیل جافندکی ماشین چند کاره

ویژگی های تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل :
– نام: تبدیل فندکی چند کاره اتومبیل
– مدل: AL-1123
– دارای خروجی USB
– دارای خروجی پریز دوشاخه برق
– فوق العاده کاربردی
– تامین برق مورد نیاز شما در داخل اتومبیل

نکته مهم:
از آنجایی که این وسیله خروجی فندکی اتومبیل را به دوشاخه برق تبدیل می کند، قطعا استفاده آن برای وسایل الکتریکی که مصرف برق آن ها زیاد می باشد، توصیه نمی شود و این وسیله بیشتر جهت شارژ موبایل، تبلت، لب تاپ و این گونه وسایل الکتریکی عرضه شده است.


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 17000 تومان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 11:50 صبح     |     () نظر
<   <<   6   7   8   9      >