سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه در خردسالی بپرسد، در بزرگسالی پاسخ دهد . [امام علی علیه السلام]
کالا حراج

خرید اینترنتی کفش اسپرت ارزان 

خرید پستی کفش اسپرت طرح adidas   

 

 

خرید اینترنتی کفش مردانه , خرید آنلاین کفش اسپرت , خرید کفش مخصوص پیاده روی , خرید کفش مردانه Adidas , خرید پستی کفش ارزان , خرید کتانی مردانه ,

 

 

امروزه اکثریت مردم اعم از مرد و زن ودختر وپسر با هر سن وسال خاصی دوست دارند ازکفش های راحت و مناسب و درعین حال شیک و باکلاس استفاده کنند.همانطور که میدانید پاها قلب دوم انسان ها به شمار می آیند پس حفظ سلامت و بهداشت پاها و استفاده از کفش های مناسب و استاندارد از ضروریات میباشد. همچنین استفاده از کفش های مناسب از ایجاد کمر درد و احساس درد و ضایعه در محل مفصل ها در هنگام ورزش های روزانه یا پیاده روی های روزمره جلوگیری میکند. یکی از مناسب ترین کفش هایی که از کیفیت و استاندارد بسیار مطلوبی برخوردار است کفش ورزشی مردانه طرح adidas مدل TR210 میباشد که علاوه بر استاندارد مطلوب دارای ظرافت خاص و شکل و ظاهری بسیار شیک میباشد.این مدل کفش برای همه آقایون باهر سن وسالی قابل استفاده بوده و ظاهری بسیار شکیلیی را به ظاهر و قیافه آقایون میبخشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی های دیگر کفش ورزشی مردانه طرح adidas به ادامه مطلب بروید.

 

برای خرید این محصول کافی است روی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سایز مورد نظر خودرا سفرش دهید.

 

برای مشاهده سایر مدل کفش های زنانه و مردانه موجود دراین فروشگاه کلیک کنید.

www.kalaharraj.ir

 

کفش ورزشی مردانه طرح adidas

قیمت : 39000 تومان

خرید اینترنتی کتونی مردانه ارزان

 

 

ویژگی های کلی محصول:

 

کفش ورزشی مردانه طرح adidas

 

متداول‌ترین حرکت ورزشی انسان راه رفتن و دویدن است. پس باید کفشی راحت برای این کار انتخاب نمود. کفش‌های مخصوص پیاده روی باید پاشنه‌های مناسب داشته باشند و از انعطاف‌پذبری خوبی برخوردار باشند. ضربه‌گیر بودن از دیگر ویژگی‌های یک کفش پیاده روی خوب است. همچنین برای دویدن کفشی مناسب است که علاوه بر داشتن ویژگی‌‌های گفته شده بسیار سبک باشد و حرکت انگشتان پا داخل کفش در هر جهت آزادانه انجام شود. این کفش Adidas از سری کفش‌‌های مخصوص پیاده روی و دویدن آدیداس که با سایزهایی مخصوص آقایان ساخته شده است. رویه کفش از جنس پلاستیک و الیاف مصنوعی مشبک است.استفاده از خاصیت مشبک برای رویه موجب تهویه عالی داخل کفش می‌شود. به طور کلی این کفش یک کفش مناسب پیاده روی و دویدن است.

کفش ورزشی مردانه طرح adidas

کفش ورزشی مردانه طرح adidas

قیمت :39000 تومان

خرید کتانی شیک مردانه

 

ویژگی های کفش Adidas مدل TR210:

کفش Adidas مدل TR210

  • بسیار نرم و راحت
  • دارای سایز بندی :41 الی 44
  • امکان استفاده در باشگاه و فضای سبز
  • جنس رویه:پلاستیک و الیاف مصنوعی
  • جنس کفی: PU (پلاستیک فشرده)
  • دارای کفی دور دوزی شده
  • دارای کفی شیاردار با عاج های کوچک جهت جلوگیری از لغزش
  • دارای رویه مشبک جهت جریان هوا داخل کفش

 

کفش ورزشی مردانه طرح adidas

کفش ورزشی مردانه طرح adidas

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

 

قیمت : 39000 تومان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 3:44 عصر     |     () نظر