سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای ابن مسعود! هرکس دانش آموزد و بدان عمل نکند، خداوند روز قیامت او را کور محشور می گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کالا حراج

خرید اینترنتی ساعت پسرانه مدل daniel

خرید ساعت مردانه مدل 2016

خرید اینترنتی ساعت , خرید پستی ساعت مردانه , خرید ساعت شیک مردانه , خرید آنلاین ساعت مچی , خرید ساعت شیک , خرید ساعت مچی مدل سال , خرید پستی ساعت مچی ارزان , خرید ساعت پسرانه با قیمت مناسب , خرید پستی انواع ساعت پسرانه ,

امروزه انواع مختلفی از ساعت های پسرانه با طراحی های مختلف و متفاوت با برندهای خاص و معتبر در بازار وجود دارد که با توجه به سلیقه فرد آنها را خریداری و استفاده میکنند. یکی از شیک ترین و جدیدترین انواع مدل ساعت ها ساعت پسرانه مدل daniel wellington میباشد که در میان جوانان از محبوبیت خاصی برخوردار میباشد.

این ساعت دارای صفحه ای بسیار شفاف و زیبا ودستبند آن از جنس پارچه ای بوده که میتوان باهرنوع تیپی آن را ست کرد.

برای خرید این محصول روی دکمه خرید پستی کلیک کرده و آن را سفارش دهید تا در اسرع وقت بدستتان برسد.در ضمن درصورت خرید نقدی این محصول و کلیه محصولات موجود در این فروشگاه میتوانید از 10% تخفیف بهره مند شوید و درصورت غیرنقدی سفارش دادن آن میتوانید با دریافت کردن محصول مبلغ را به مامور پست تحویل دهید.

برای مشاهده سایر ساعت های زنانه و مردانه موجود دراین فروشگاه کلیک کنید.

www.kalaharraj.ir

 

اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست و جلب رضایت خاطر شما هدف نهایی ماست.

ساعت مچی daniel wellington

قیمت: 25000 تومان

خرید پستی ساعت مچی مدل 2016

 

 

ویژگی های ساعت مچی مردانه مدل daniel wellington:

 

  • دارای بند زیبا و انعطاف پذیر
    • درجه کیفی High Copy
    • دارای طرح بندی زیبا
    • نوع شیشه: کریستال
    • فرم صفحه : گرد
    • جنس بند :تسمه ناتو-پارچه
    • مناسب استفاده آقایان
    • قابل ست کردن با انواع لباس های مجلسی و اسپورت
    • ضد آب در حد شست و شوی دستان

ساعت مچی daniel wellington

ساعت مچی daniel wellington

 قیمت:25000 تومان

خرید پستی ساعت پسرانه ارزان قیمت

 

معرفی کلی محصول:

ساعت مچی daniel wellington

 دانیل ولینگتون باطراحی نازک بند باعث چسبیده شدن ساعت به مچ دست می شود .برند دانیل بیشترین تولیدات خود را متمرکز ساعت و دستبند نموده است.در گذشته، مردم از ساعت مچی  برای اطلاع از زمان استفاده می کردند. اما در دنیای مدرن امروزی که انتظار می رفت وسیله ای مانند ساعت مُچی، بی استفاده شده و با پیوستن به تاریخ، در موزه ها مشاهده شود، سازندگان ساعت مسیر دیگری را در پیش گرفته و ساعت مُچی را وارد دنیای تجمّل گرایی کردند. امروزه در دنیای مُد، ساعت های مُچی به یک نماد تبدیل شده اند و استفاده از ساعت های زیبا و گران قیمت در محیط کار یا بیرون از آن، با حس غرور همراه است.

برای اولین بار تسمه ناتو در نیروی دریایی بریتانیا استفاده شد که دلیل اصلی تولید و استفاده از آن زنگ نزدن بند ساعت برای آن دسته از غواصانی بود که مدام در حال شنا کردن بوده و به گذر زمان توجه خاصی داشته اند,از این رو برای جلوگیری از زنگ زدن بند ساعت ها و همچنین داشتن ظاهری انعطاف پذیر که به آن ها کمک کند از تسمه ی ناتو استفاده میکردند.بعد از مدتی برند دانیل ولینگتون نیز با الهام از آنان شروع به تولید گسترده ی ساعت ها با چنین بندهایی کرد.

 

ساعت مچی daniel wellington

ساعت مچی daniel wellington

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه موردنظر( سایز و رنگ مورد نظر) و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت:25000 تومان


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 3:35 عصر     |     () نظر