سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، دوست دارد که بنده اش درباره گناه بزرگ از او [بخشش] بخواهد، و بنده ای را که گناه کوچک راسبُک شمارد، دشمن می دارد . [امام صادق علیه السلام]
کالا حراج

خرید اینترنتی مجسمه شخصیت های بازی کلش

خرید پستی مجسمه های clash

 

 

 

 

 

خرید عروسک های Clash of Clans , خرید مجسمه کینگ و کویین , خرید مجسمه کلش کینگ و کویین , خرید مجسمه , خرید مجسمه King و Queen , خرید مجسمه Clash , خرید مجسمه Clash of Clans ,مجسمه پکا در کلش , فروش عروسک کلش اف کلنز , خرید عروسک های کلش اف کلنز , اسباب بازی کلش اف کلنز

 

در قرن 21 با توجه به پیشرفت تکنولوژی در عرصه الکترونیک و تجهیزات الکترونیکی و دیجیتالی وبا پا به میان گذاشتن انواع مدل های گوشی و تب لت های با سیستم عامل های پیشرفته و کامپیوترهای با گرافیک های بالا و به دنبال آن انواع مختلف بازی ها و اپلیکیشن های جالب و مهیج را نیز به همراه داشته که هرکدام از آنها طرفداران و مخاطبین خاص خود رادارند. یکی از مهیج ترین و پرطرفدارترین بازی هایی که در یکی دو سال اخیر وجو داشت همان بازی معروف کلش بود که درمیان میان اکثریت جوانان فراگیر شده بود.همانطور که میدانید در این بازی شخصیت های خاصی وجود داشتند که در بازی clash نقش به سزا و از محبوبیت خاصی برخوردار بودند. امروز ما برای شما عزیزان طرفدار این بازی مهیج سورپرایز داریم.ما برای شما مجسمه دو شخصیت محبوب این بازی را برای شما آورده ایم تا بتوانید شخصیت های موجودات این بازی الکترونیکی را در کنار خود و در روی میز کاریتون در کنار خود داشته باشید.این مجسمه ها در دو طرح  Barbarian king و Archer Queen برای شما عزیزان ساخته شده است.

 

 

برای خرید این مجسمه های محبوب و پرطرفدار از فروشگاه ما روی دکمه خرید پستی کلیک کنید.

 

 

در صورت خرید نقدی این محصول و کلیه محصولات دیگر موجود دراین فروشگاه میتوانید از 10% تخفیف بهره مند شوید.

 

اعتماد شما بزرگترین سرمایه ماست و جلب رضایت خاطر شما هدف نهایی ماست.

فروشگاه اینترنتی  www.kalaharraj.ir

 

مجسمه کلش طرح کینگ و کویین

برگرفته از بازی جذاب و محبوب کلش Clash of Clans

در دو طرح Barbarian king و Archer Queen

ساخته شده از پلی استر تو پر

هدیه ای بی نظیر برای علاقمندان بازی Clash

کیفیت ساخت عالی و رنگ ثابت

قیمت : 36000 تومان

خرید آنلاین عروسک های کلش اف کلنز

بازی های رایانه ای جای خود را به اپلیکشن ها و بازی های تبلت ها و گوشی های هوشمند داده اند و در این میان بازی هیجان انگیز کلش ( Clash  ) توانسته است در میان جوانان محبوبیت خاصی پیدا کند. همواره جوانان در آرزوی این هستند که نماد ها وشخصیت های موجودات کارتونی و بازی های الکترونیک را به صورت عروسک و یا مجسمه در اتاق خود داشته باشند که این امر مشوق سازندگان اسباب بازی در تهیه و تولید این شخصیت ها است.
هم اکنون مجسمه های بازی محبوب و پرطرفدار کلش در دو شخصیت کینگ و کویین با کیفیت عالی تولید شده و می تواند هدیه ای بی نظیر برای طرفداران این بازی باشد.

قیمت : 36000 تومان

بازی کلاش آف کلانز

ویژگی های مجسمه Clash طرح کینگ و کویین :
– ساخته شده از پلی استر تو پر و با دوام
– دارای رنگ ثابت
– کیفیت ساخت عالی
– در دو طرح Barbarian King  و Archer Queen
– طراحی شکیل


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 36000 تومان

کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط کالا حراج 95/8/6:: 3:16 عصر     |     () نظر